FULD FORTRYDELSRET OG RETURRET – OGSÅ EFTER 14 DAGE.

Farmerkids.dk sælger kun kvalitets produkter, som vi kan stå inde for. Derfor er vi heller ikke bange for at give dig fuld og ubegrænset returret.
Fortryder du købet efter de første 14 dage efter modtagelse, kan du stadig returnere købte vare 365 dage efter købet, så længe varen leveres tilbage ubrugt og i original, ubeskadiget emballage – Det kalder vi god service. 

Hos farmerkids.dk ønsker vi at du får en god oplevelse ved at handle med os. Har du spørgsmål omkring vores produkter, er du altid velkommen til at kontakte os på mail: mail@farmerkids.dk

Har du spørgmål til levering, din ordre, betalingen eller andet, kan du måske finde dit svar herunder. Ellers er du velkommen til at kontakte os.

Vi kan kontaktes på telefon alle hverdage mellem 11-13.00
Mails besvares normalt indenfor 2 timer på alle hverdage.

Levering
Vores pakker sendes med GLS til GLS pakkeshops, privatadresser samt erhvervsadresser i Danmark.
Du vil altid modtage en mail fra GLS med trackingnummer på din pakke.

Persondata
Din sikkerhed og tillid er vigtig for os og vi passer derfor godt på dine oplysninger. Vi deler ikke de oplysninger du giver når du handler hos farmerkids.dk videre til andre, medmindre det er nødvendigt i forbindelse med forsendelse og/eller betaling.

Garanti og reklamation
Du er dækket af reglerne i købeloven om garenti og reklamation. Det betyder, at du ALTID har 2 års reklamationsret. Er der fejl eller mangler ved en vare, skal du straks kontakte os på mail mail@farmerkids.dk. Hvis din pakke er skadet ved levering, skal du tage billeder af al emballagen, som dokumentation og derefter kontakte os så hurtigt som muligt.

Betaling og priser
Du kan betale med VisaDankort, MasterCard, Mobilepay, Viabill. Betalingen med kreditkort går gennem Clearhaus som sikre dig en sikker og nem betaling. Betalingen for din bestilling bliver reserveret på din konto, og trækkes først, når dine bestilling er afsendt fra vores lager. Alle priser på farmerkids.dk er inklusive moms.
 

Bestilling
Når din ordre er afsendt fra vores lager, vil du modtage en mail fra GLS, og din ordre vil stå som “afsluttet” og pengene bliver trukket fra din konto. Hvis du har ændringer til din ordre, skal du kontakte os hurtigst muligt. Når en ordre er afsendt vil det ikke være muligt at lave ændringer. Har du sprøgsmål til din ordre/bestilling er du altid velkommen til at kontakte os.